PGG Family: wykazali się kreatywnością, zdobyli nagrody
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Wiadomości
„Kreatywnie z PGG Family” to konkurs fotograficzny, który w lutym dla swoich pracowników ogłosiła Polska Grupa Górnicza. Aby wziąć w nim udział należało pobrać naklejkę z logo programu „PGG Family”, nakleić ja na swój pojazd i zaaranżować ciekawą scenerię do zdjęcia. Konkurs zakończył się 4 marca, a w poniedziałek, 11 marca, wręczono nagrody jego zwycięzcom.
Pierwsze miejsce przypadło Beacie Bąk z kopalni Bolesław Śmiały, drugie Arturowi Sapecie z kopalni Mysłowice-Wesoła, a trzecie Bogusławie Szewczyk z Zakładu Informatyki i Telekomunikacji. Nagrody odebrali laureaci drugiego i trzeciego miejsca. Zwyciężczyni niestety nie mogła tego dnia pojawić się w siedzibie PGG w Katowicach.
Nagrody wręczyli wiceprezes PGG ds. pracowniczych Jerzy Janczewski, dyrektor Departamentu Wynagrodzeń PGG Przemysław Praus, wiceprezes Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Aleksander Wierzba oraz dyrektor ds. marketingu i wsparcia sprzedaży w NAT Aneta Poraniewska.
Laureaci otrzymali vouchery na pobyt w obiektach należących do NAT oraz zestaw gadżetów przydatnych w podróży. Wartość vouchera za pierwszej miejsce wynosiła 1500 zł. Kolejne miejsca uhonorowano voucherami na 1000 i 500 zł
Artur Sapeta i Bogusława Szewczyk przyznali, że fotografują amatorsko i od czasu do czasu.
- Lubię brać udział w różnego rodzaju konkursach. Miałem okazję być już laureatem konkursu motoryzacyjnego organizowanego w ramach PGG Family. Fotografia, którą wykonałem powstała spontanicznie - wyjaśnił Sapeta, który jest sztygarem zmianowym.
- W zasadzie do tego zdjęcia konkursowego były dwa podejścia. Pojechałam na myjnię i tam zrobiłam pierwsze, a potem powstało drugie. Decydujące oczywiście były głosy pracowników z Zakładu informatyki i Telekomunikacji. Bardzo im dziękuję – powiedziała Bogusława Szewczyk.
Artur Sapeta także przyznał, że mógł liczyć na głosy kolegów z kopalni Mysłowice-Wesoła. W sumie na konkurs wpłynęło 68 zdjęć, które od 25 lutego do 4 marca były oceniane przez pracowników spółki.
W sumie oddano 4343 głosy. Na pracę Beaty Bąk zagłosowało 681 osób, zdjęcie Artura Sapety doceniło 623 pracowników PGG, a fotografia Bogusławy Szewczyk zdobyła 444 głosy. Każdy pracownik za pośrednictwem strony PGG Family każdego dnia mógł oddać jeden głos na swojego faworyta.
- Miałem okazję oglądać te zdjęcia i ciesze się, że wykonaliśmy kolejny krok, by coraz bardziej angażować pracowników w program PGG Family. Takie inicjatywy przyczyniają się do integracji załogi, w tym wypadku poprzez głosowanie internetowe ta integracja miała wirtualny charakter. Poza tym warto było się zaangażować, aby powalczyć o nagrody ufundowane przez NAT. Poprzez takie inicjatywy widzimy, że pracownicy utożsamiają się z firmą, tak jak to zakładaliśmy tworząc PGG Family. To był pierwszy tego typu konkurs i myślę, że przy kolejnych będzie coraz więcej uczestników – powiedział portalowi netTG.pl wiceprezes PGG Jerzy Janczewski.
- Bardzo się cieszymy, że mogliśmy być sponsorem nagród w konkursie i że współpracujemy w ramach PGG Family. NAT jest jednym z pierwszych partnerów tego programu. Mam nadzieję, że laureaci spędza miłe chwile w naszych obiektach, a przypomnę, że mamy już skategoryzowanych 9 hoteli trzygwiazdkowych – powiedziała dyrektor ds. marketingu i wsparcia sprzedaży w NAT Aneta Poraniewska.
źródło: nettg.pl, autor: MD, fot.: Maciej Dorosiński